sobota, 27 października 2012

Pamiętnik Hermiony Riddle: Kwiatek


A dzisiaj, jako przystawka jutrzejszej analizy, a deser ostatniej mały kwiatek - lista bohaterów.



Hermiona Riddle








Jestem Uczennicą z siódmego roku w Hogwarcie. Gryfonką. No co ty nie powiesz? Przyjaciele: Harry Potter, Ron Weasley i Ginny Weasley. Jestem córką Lorda Voldemorta i Jean Grenger i od tak o tym mówię. Uwielbiam książki i naukę, ale postanawiam się zmienić. Aha. Wróg : Draco Malfoy, ale stopniowo się to zmienia.
Niech zgadnę czemu...

Draco Malfoy



Zimny, a myślałam że gorący, arystokratyczny dupek, o pięknych stalowych oczach. Jest synem Lucjusza i Narcyzy Malfoy, a może Voldiego?. Były śmierciożerca. Uczeń z domu Slytherin. Jego najlepszym przyjacielem jest Blaise Zabini. Mój wróg, lecz chyba stara się o to by nim nie być... Ojejku...

Tom Marvolo Riddle





Tom Marvolo Riddle. Mój ojciec, tak to nic takiego. Nazywany Czarnym Panem oraz Voldemortem, a także Sami-Wiecie-Kto, Ten-którego-imienia-niewolno-wymawiać itd.. Stanowczy i bezwzględny. Myślałam, że potulny i miły. Stara się zdobyć dawną miłość - moją mamę i zaprzyjaźnić się ze mną.

Ginny Weasley




Ruda. Nie, siwa! Moja przyjaciółka. Siostra Rona i dziewczyna Harrego. Rok młodsza ode mnie. Uwielbia zakupy i Quiditch. Mistrz rzucania upiorogacka.

Fascynujące.

Harry Potter





Mój przyjaciel. Chodzi z Ginny i niedługo chce się jej oświadczyć. W wieku 17 lat? Jak to facet, nie wie jak. Uwielbia grę w szachy z Ronem i Quiditcha. W Hogwarcie jest kapitanem drużyny Gryffindoru.

Ron Weasley





Mój najlepszy przyjaciel. Jest we mnie zakochany i wścieka się gdy ja mam innych. Kocham go jak brata i tak zawsze zostanie. Brat Ginny. Uwielbia grać w szachy i Quiditcha.

Blaise Zabini





Blaise Zabini. Najlepszy przyjaciel smoka. KOGO? Nazywany często diabłem. TY BELZEBUBIE TY! Niezły flirciarz, imprezowy i śmieszny facet. Większość dziewczyn z naszej szkoły się w nim podkochuje. Stara się o względy Ginny.






Fenikso. Przyjaciółka Meo. Większość
chłopaków ze szkoły się w niej nie kocha.
HAHAHAHAHAHA Stara
się o względy Tom'a Feltona. Analizuje nieudane
blogaski.

1 komentarz:

  1. Tak sobie przeglądałam wasze archiwa i tu nagle... KWIIIK!
    Normalnie spadłam z krzesła przez tą końcówkę! :D

    OdpowiedzUsuń